Zveřejněno: VČERA, 07:25 (Aktualizováno: VČERA, 10:00)
Autor: Fuk, EuroZprávy.cz, Mediafax
Praha – Jiří Paroubek má velkou billboardové kampaň, ve Které voličům oznamuje, že přešla do nové strany Národní socialisté – LEV 21. Ta tvrdí, že přiznává všechny sponzora, ale cena kampaně Její dary významně překračují, informuje v páteční vydání deník MF DNES.
Téměř stovka velkoplošných reklam umístění především v Praze av Ústeckém kraji má lidi Seznámit s existenci strany. Je na nich Paroubkova fotografie a heslo Hrdost, odvaha, tradice. Mluvčí socialisté Tomáš sázíme vyčíslil cenu dvouměsíční kampaně na Čtyři miliony, uvádí MF DNES.
Jenže „Lvov“ letos za první tři měsíce podle vlastních informací vybrali od sponzorů 1,6 milionu korun az loňského meli našetřeno pouhých 127 tisíc . Dary a členské příspěvky (loni půl milionu) jsou přitom jedinými příjmy, strana nemá žádný úvěr. Náklady na marketing tak zjevné převyšují výši přiznání obdržel, popisuje MF DNES.
mluvčí strany to vysvětluje „předjednaných“ sponzora, krajský tajemník z Brna Bohuslav Čoupek se však „podřekl“. Zmínil, že stranu vlastně sponzoruje sama firma, která vlastní reklamní plochy. Jenomže v takovém případě firma chybí v Seznamu stranických sponzor, píše MF DNES.
Tip redakci
Máte-li připomínky k našemu Zpravodajství, chcete něco vylepšit, máte námět na reportáž, máte pro nás tipy a nápady? Těšíme se na Vaše e-maily. Bohužel, nemůžeme na tyto e-maily odpovídá všem. Děkujeme za pochopení.