V současnosti to vypadá tak, že reálné využití kampaní s technologií augmented reality sahá od automobilového průmyslu až po lifestylové značky, kdy si všichni uvědomují, jaké možnosti nám nabízí právě tato technologie. Po prvních kampaních před několika lety, kdy agentury jen testovali zákazníků / uživatelů a jejich reakce, přicházejí na řadu ty sofistikovanější, které spojují hned několik různých technologií a přinášejí i uživatelsky atraktivnější koncepty.
Jednou z těch zajímavějších kampaní je kampaň německého eshopu Goertz, zaměřeného na prodej obuvi. Eshop Goertz připravil instalaci v jejímž rámci si kolemjdoucí mohli vyzkoušet na vlastní noze virtuální model vybraných bot a to v kombinaci technologií augmented reality a Kinect.
Dalším ze zajímavých projektů z posledního období je aplikace Augmented Reality Street Art App, z dílny Absolut Vodky, která využívá nejen technologii augmented reality, ale také Google Street View. Díky této aplikaci je možné vytvářet grafitti či malby v prostředí měst a zpětně si prohlédnout právě prostřednictvím této aplikace nejen své výtvory, ale i výtvory jiných lidí.
http :/ / www.vimeo.com/41124884 [1]Projekty jsou to zajímavé a zůstává nám jen doufat, že jim podobných bude v blízké budoucnosti více a více. Technologické možnosti rostou každým dnem a kreativitě se meze nekladou. Je však na našich klientech, aby vítali podobné iniciativy a zbytečně se jim nebránili. Přece jen jde o odlišení se od konkurence, nebo ne?
References
- ^ http:/ / www.vimeo.com/41124884 (www.vimeo.com)