Televizní reklama ČSOB – Maraton.
ČSOB s novou kampaní a protikrizovým balíčkem
V těchto dnech odstartovala ČSOB novou kampaň Bydlení zaměřenou na hypoteční úvěry. Hlavní propozic kampaně jsou hypoteční úvěry (Hypotéka bez obav) se speciálním protikrizovým balíčkem.
Kampaň, i samotný benefit je reakcí banky na tzv.. novou realitu. „Uvědomili jsme si, že se změnila realita a tomu jsme přizpůsobili propozice a nakonec i samotnou komunikaci, říká Miroslav Puliš z odd. Brand Management & Advertising ČSOB Finanční skupina. „Optimistický slogan, Spolu tvoříme bohatší svět as ním i tonalita komunikace značky ČSOB se nezměnily, říká Ronald Lupták, Account Director z agentury MUW Saatchi & Saatchi. Změna podle R. Luptáka nastala v obsahu, protože značka ČSOB, jako první banka v rámci segmentu úvěrů na bydlení, nahlas říká to, co si zákazníci v nové realitě uvědomují. „Možná není problém hypotéku získat, ale mít banku – partnera, která iv, těžkých časech nabídne zákazníkovi pomocnou ruku, uzavírá R. Lupták.
Kampaň sestává z TV spotu (30), printové inzerce, out of home médií, podpory na prodejních místech a ďalšícih médií včetně internetu.
Spot se natáčel na více lokacích v rámci Bratislavy (Přístavní most, most Lafranconi, centrum Starého města). Představitel hlavního hrdiny je Angličan, hudba byla zkomponována pro účel kampaně.
Kreativní agentura: MUW Saatchi & Saatchi
Kreativní ředitel: Rasťo Uličný
Art director: Braňo Mladý
copywriter: Andrej Csino
Account director: Ronald Lupták
Account manager: Miroslav nadobro
Mediální agentura: Universal McCann
Použité média: TV, print, OOH, internet, POS materiály
Termín nasazení: 21. 3. 2009
Produkce televizního spotu: hitchhiker Films
Režie: Michael Baumbruck