[4 minuty čtení] Cestovní kancelář včas neposkytla informaci o pasových a vízových požadavcích. Neměl by však každý svéprávný občan vědět, že do USA je potřeba vízum? Nebo neměl by být schopný si to aspoň zjistit? Mají klienti nárok na náhradu škody za neabsolvovaný zájezd? Klient uzavřel s cestovní kanceláří 30. 11. 2010 cestovní smlouvu na zájezd v termínu od 14. 1. do 24. 1. 2011 za 65 720 Kč. Měl s manželkou absolvovat okružní plavbu Krásy Karibiku a Střední Ameriky s nástupem na loď v Miami, kam měli být letecky přepraveni z Prahy. Jenomže manželé neměli víza pro vstup na území Spojených států amerických, manželka navíc neměla biometrický ani cestovní pas, který by byl platný alespoň šest měsíců po návratu, proto nezískala na přestupním letišti ve Frankfurtu nad Mohanem elektronické povolení pro vstup do USA, a manželé se proto vrátili domů.
Měšec.cz – články
Jeli do Karibiku přes USA, ale nevyřídili si vízum. Zažalovali cestovku, že je neupozornila
cestovku, jeli, karibiku, neupozornila, nevyridili, pres, vizum, zazalovali