Půjčky Praha

o půjčkách, půjčování a penězích

Volkswagen vymyslel auto poháněné fandění fanoušků – Mediálne.sk

Volkswagen v poslední době vystupuje do popředí mezi dalších výrobců automobilů jako značka, která se nebojí zainvestovat do brandingových kampaní, které jen tak mimochodem sklízejí vcelku slušný úspěch. A to ať už na youtube.com nebo sociálních sítích. Jen nedávno zarezonovala její kampaň VW Fanwagen, v jejímž rámci si mohli uživatelé vytvořit to „najsociálnejšie“ auto vůbec a jeden z nich ho mohl i vyhrát.

 YouTube Preview Image

Další kampaní této značky byla kampaň nazvaná Up! Holland Up!, Připravená v souvislosti s plánovanými Olympijskými hrami. V rámci této kampaně se mohli holandští fanoušci svézt v novém modelu Up! a svým povzbuzováním rozhýbat auto na trati dlouhé 100m. Ti, kteří udělali největší hluk, dosáhli největší rychlost a následně vyhráli lístky na Olympijské hry. Ti nejhlučnější dosáhli během soutěže rychlost 17 km / hod (Maximální rychlost byla 30km / hod). Sestřih jednotlivých jízd si můžete prohlédnout níže. Stojí to za to.

 YouTube Preview Image

Ještě pro ty, které trápí mechanika pohonu, tak princip byl velmi jednoduchý. V autě byl umístěn jednoduchý decibelometer, který přenášel signál přímo na senzor plynového pedálu.

http://www.volkswagen .nl / uphollandup / [1]

References

  1. ^ http: / / www.volkswagen.nl/uphollandup/ (www.volkswagen.nl)