V přepočtu na 7860 hlasů, které obdržela 10. března, tak strana investovala na přesvědčení jednoho voliče zhruba 26 eur. Pro srovnání, v případě vítězného Směru-SD to vychází na necelé tři eura a Děláme to pro děti – SF, které mělo přibližně o tisíc hlasů více než Zelení, na to stačilo méně než 11 eur.
Celá přiznána částka na straně výdajů šla podle zprávy strany Zelení na vysílání politické reklamy. O jakou přesně reklamu šlo dnes předseda Pavel Hraško nevěděl říci, ačkoli se pod odevzdanou zprávu podepsal. „Na tuto otázku vám neumím odpovědět. Od toho jsou ve straně jiní lidé,“ komentoval s tím, že bližší informace by mohl mít až po naplánování auditu. Upřesnit proto nevěděl ani to, zda tato částka mohla být investována na spoty hnutí 99%, ve kterých se krátce před volbami začalo na konci objevovat logo jeho strany.
Zelení v předvolebním období přiznali finanční dary za 119.797 eur a půjčku ve výši 16.700 eur. Většinu z darované částky více než sto tisíc eur, přijal subjekt jen několik dní před volbami